Walking Dead Portugal
I was just wondering, is there anyone portuguese in these forums, cause in the whole country I only know another person that has played TWD!! I'd love to talk about the game with people from "my" country 2!
Sign in to comment in this discussion.
Comments
Sorry, I'm American...
But what if you live in england?
I am Romanian :x
If you look close enough. You can see your own house.
[Tell Lee4life to Fuck off] [Stare][Jesus are you fucking kidding me!?] […]
[DAS RACIST!!!] [glare]
[jesus was actually kidding winston] [...]
I´ve lived in Portugal and can speak portuguese! But I´m English...
[Racist Commie Piece of Shit!] [Clem Glare] [How do you know…] [JESUS TAKE THE WHEEL!!!!!!]
In Soviet Russia, Your House Sees you....
[FUCK YOU ARVO!] [Lee stare]
[Because I met Kenny and Kenny is jesus] [I CANT SEE KENNY ANYWHERE!]
In soviet russia , Zombies survive you...
I'm portuguese !
[FUCK You Commie Arvo!!] [Clem and Kenny Stare] [No, You IceBreaker...] [OUR GOOODDDDDDD]
[FUCK YOU , YOU'RE A SUPER COMMIE ARVO!] [Clem , kenny and lee stare]
[Oh , you are NOT saying what I think you are saying!] [HOLY KENNY!]
Serbia and Montenegro aren't the same country anymore. xD
[FUCK You! Super Duper Commie Piece of Fucking Shit Arvo!!] [I Already said Clem and Kenny so your argument is invalid, Clem, Kenny, Uncle Pete, Luke stare] […] [Hail Kenny Full Of Boats...]
In America you can always find Chuck Norris, In Soviet Russia Chuck Norris finds you…
[WHAT YOU SAID BUT TIMES 2!] [Everyone awesome in season 1 and 2 start]
[...] [The stache is with thee]
[WHAT I SAID BUT TIMES 3!!] [Fail...] […] [Kenny is Love, Kenny is Life]
[WHAT YOU SAID BUT TIMES 4!!!!] [God DAMMIT]
[...] [Praise kenny for his glorious beard]
[WHAT I SAID BUT TIMES 5!!!!!!] [Ice Ice Baby] […] [On the Third Season he Rose Again]
[WHAT YOU SAID BUT TIMES 6] [What does that even mean? Whats the ice?]
[...] [To saltlick our rival jane]
[What I SAID Times 7!!!!!] [Smiles You know...] […] [And to save us Shitbirds from Sin, Amen]
[WHAT YOU SAID BUT TIMES 8] [I don't know... It might be awkward.]
[...] [Amen]
[WHAT I SAID TIMES 9!!] [Not unless you make it again...Sassy Clem smile] […] [Our Goooddddd is an awesome Goooddd]
I didn't make the map )
A serio?! Percebes o que eu digo?
Fixe! E jogaste o TWD todo?!
Sim, percebo.
Comecei a jogar á cerca de 8 dias atrás pois nunca tinha tido oportunidade de jogar antes ou pensava que não ia gostar . Passei a Season 1 durante esta ultima semana e adorei mesmo . Dos melhores jogos que já joguei até hoje.
Neste momento vou começar o Episódio 4 da Season 2. Estava á espera que esta Season fosse um pouco inferior á 1 na qualidade, mas na minha opinião é tao boa quanto essa.
E tu, jogaste quando e como ?
Eu sou portugues e joguei o TWD
"Say it in American, asshole."
I...used to have a Portuguese friend once. He was a right prick though. I'm not American though, we non rednecks need to stick together
I'm actually from Portugal and i know a friend that is also a TWD fan.
Comecei a jogar ja a bue tempo mm! So que cheguei ao ep2 da season 1 e fartei m um pouco, tb pq n percebia bem o ingles na altura. Mais tarde, voltei a jogar e ja joguei as 2as series e o 400 days dlc!! Adorei, mas, e n quero fazer spoiler, na minha opiniao a 2a serie n e tao boa como a 1a... mas tb n e pior. Sao e diferentes. Na 1a serie o jogo era sobre o Lee e a figura paternal que ele desempenhava. Neste é mais tu sendo uma criança que tens de lutar contra todas as dificuldades que os adultos têm. Mas bem, aprecia
P.S.: Es rapaz ou rapariga?
google translate for the win
Em relação ao dlc 400 days, passei á frente pq vi algumas reviews na net e não me pareceu muito bom . Vale a pena jogar ?
Joguei/estou a jogar num tablet android (relativamente grande) e até agora estou a adorar a experiência. Pensei que fosse melhor jogar por exemplo na ps3/4 mas já vi muitas pessoas a dizer que jogar em aparelhos móveis e portanto quando acabar de jogar em tablet, devo comprar pelo menos a season 1 para a ps vita, mas também para ps4 quando sair para o proxímo mês.
Esqueci-me que por acaso uma das razões porque nao já nao experimentei jogar á para aí 1 ano atrás foi por não saber, ou pelo menos, nao estar habituado a ver "filmes" sem legendas em português . Ao estar a passar os episódios todos fico até admirado em certa parte por perceber mesmo tudo xD.
Sou rapaz, tenho 16 anos.
yeah im from texas
Birthplace of radio bitch
Qual é a tua opinião sobre a Season 1 e 2 ?